الف

داستان کوتاه ؛ شعر ؛ چرت و پرت ؛ زندگی

الف

داستان کوتاه ؛ شعر ؛ چرت و پرت ؛ زندگی

به من آموخت که چگونه نباشم

درگذشت پدرم حاج ابراهیم فقیهی را به مادرم خانم حاج فاطمه محمودی تسلیت می‌گویم. باشد که خداوند به ایشان صبری عظیم عنایت فرماید.

نظرات 17 + ارسال نظر
عسل 1385/10/26 ساعت 11:52 http://www.tanhai68.blogsky.com

سلام...
تسلیت میگم...واقعا خیلی سخته...

چه می‌شود کرد/جز این که چیزی گفت/ مهم نیست چی/ و رفت/ رفت خوابید/ تا خواب آخر

سلام
ما از خداییم و به سوی او باز می گردیم
خدا صبرتان دهد

می دانیم که روزهای سختی را می گذرانی و می دانیم که دست های ما در برابر مرگ ناتوان است و می دانیم که در تسلایت حتی ناتوانیم . با این همه تسلیت می گوییم و برایت آرزوی صبر می کنیم.

قاصدک 1385/10/26 ساعت 20:24 http://online3.blogfa.com

راستش من شعر و مر بلد نیستم
هیچ وقت هم نمی‌گم می‌ دونم چه حسی داری چون نمی‌دونم
فقط تسلیت می‌گم
همین...!

حمید 1385/10/27 ساعت 02:25 http://weber.ir

منم به نوبه خودم تسلیت می گم.
غم آخرتون باشه.

الف 1385/10/27 ساعت 13:26

از لطف همگی بسیار ممنون

Queen 1385/10/27 ساعت 21:48

باز هم طلوعی دیگر به غروب نشست و چراغ خانه ای خاموش شد ولی آگاه باش که اگر طلوع و غروبی نبود زندگی بی معنا می شد
جناب الف به شما و خانواده ی محترمتون تسلیت می گم

م-متین 1385/10/27 ساعت 22:06

نمی دانم چرا باورش برایم سخت است رفتن یک بزرگ مرد،
رفتنها هر وقت که باشند زودند،

با عرض تسلیت خدمت شما و خانواده محترم، از خداوند صبر و سلامتی برای بازماندگان آن مرحوم آرزو دارم.

F-M 1385/10/28 ساعت 13:50

تسلیت میگم خدمت شما و خانواده گرامیتان امیدوارم غم آخرتان باشد.

حسین متین 1385/10/28 ساعت 17:31

سلام من هم درگذشت پدر گرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض می کنم و ارزوی صبر و بقای عمر شما را دارم.

متاسف ام...آدم یک پدر بیشتر در دنیا ندارد.من هم ندارم.یکی قبلن داشتم...خوب.زندگی ادامه دارد دیگر...

سلام . بعضی چیزها جایشان هیچ وقت پر نمی شود با هیچ چیز . ولی چشمانت را که ببندی در تصوراتت زنده است و این آرامش می دهد. روزی همه ما در تصورات خواهیم بود
خداوند مادرتان را صبر دهاد
خاک پای شما
مسعوده

حامد نوروزی 1385/11/10 ساعت 19:00

واقعا نمی دونم چی بگم
تسلیت ... همین
خدا به شما صبر بده به پدرتان هم مغفرت عطا کند

هادی 1385/11/15 ساعت 10:43 http://ayeneha.blogspot.com

غم بزرگی است! ...
خداوند روح پدرتون رو غرق رحمت کنه و به شما و خانواده ی محترمتون صبر بده!
تسلیت عرض میکنم.

نسرین خندان 1385/11/16 ساعت 10:44

تو را با چه حرفی می شود نوشت.
تسلیت می گم.

م 1386/12/14 ساعت 09:20

دردی به دل رسید که آرام جان برفت . تسلیت میگم به شما و خانواده ی محترمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد